loading...
برترین ها
si بازدید : 404 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

برنامه نود دوشنبه 27 اردیبهشت 95

دانلود برنامه 90 دوشنبه 27 اردیبهشت 95

نود درجه 95/02/27

 

 

برنامه نود امشب به حواشی هفته پایانی لیگ برتر و انتخاب برترین بازیکن این فصل پرداخته  و در ادامه نیز از بازیکنان و کادرفنی تیم استقلال خوزستان به عنوان قهرمان لیگ دعوت به عمل آورد.

نود تا نود 95/02/27

نود درجه 95/02/27

 

آیتم اول - نظرسنجی


نظرسنجی این هفته برنامه نود اختصاص به انتخاب برترین بازیکنان فصل پانزدهم داشت و پرسپولیس در این بخش با دو بازیکن بیشترین بازیکن را در این جمع 6 نفره داشت.

 

 

بررسی هفته پایانی لیگ برتر


بررسی هفته پایانی لیگ برتر و مراسم قهرمانی استقلال خوزستان در کنار حواشی دیدارهای استقلال، استقلال خوزستان و پرسپولیس پرداخته شد و صحنه های مشکوک داوری ها نیز مورد بازبینی قرار گرفت.

 

* پخش صحنه هایی از شادی و غم های ناشی از قهرمانی و از دست رفتن جام در کنار صعود و بقای تیم ها و شادی هواداران از بخش های دیگر این برنامه بود.

 

نگاهی متفاوت به بازی صبا - استقلال

 

کارشناسی داوری بازی صبا - استقلال

 

 

* در دیدار دو تیم سیاه جامگان و ملوان یک پنالتی مسلم برای شاگردان احمدزاده گرفته نشد تا این ضربه سرنوشت بازی را تغییر دهد.

 

* در بازی پرسپولیس و راه آهن پنالتی اعلام شده برای سرخپوشان اشتباهی بود که از سوی داور رخ داد و خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد.

 

*برخورد علیپور با مدافع راه آهن خطایی نبود و داور به درستی ادامه بازی داد.

 

*بازیکن راه آهن در دقیقه 65 می توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود که داور ان را بیرون از خط اعلام کرد.

 

حاشیه های جالب بازی پرسپولیس - راه آهن

 

نگاهی متفاوت به بازی پرسپولیس - راه آهن

 

بررسی نکات داوری بازی پرسپولیس-راه آهن

 

* در دقایق ابتدایی بازی استقلال خوزستان و ذوب اهن داور می توانست بازیکن آبی پوش ویسی را با توجه به خطایی که مرتکب شده بود اخراج کند.

 

سیبیل سخندان مانع از لب خوانی شد

صحنه بحث برانگیز داوری دیدار پرسپولیس برابر راه آهن که منجر به اعلام خطای پنالتی برای سرخپوشان شد به طور جدی توسط عادل فردوسی پور مورد بررسی قرار گرفت. بعد از اینکه مسعود مرادی با حضور در این برنامه به کارشناسی این صحنه پرداخت و اعلام کرد خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده، عادل فردوسی پور که موفق نشده بود با زرگر ارتباط تلفنی برقرار گرفت سورپرایز خود را با لب خوانی صحنه بعد از داوری به اجرا گذاشت.


در صحنه لب خوانی مشخص شد که بین کمک داور و داور این دیدار روی این صحنه تفاهم وجود نداشت و آنها به طور قاطع روی پنالتی نظر نداشتند.


صحبت های رد و بدل شده و در نهایت منتهی به این شد که سخندان به عنوان کمک به زرگر اعلام کرد هر چه می خواهد در مورد این صحنه انجام دهد و البته فردوسی پور مدعی شد سیبیل رضا سخندان مانع از این شده تا گروه لب خوانی اش صحبت ها را به طور دقیق و کامل متوجه شوند!

 

بعد از خط خوردن ناحق از تیم ملی، قسم خوردم حق کسی را نخورم/ ویسی: اشک بعدی ام بعد از قهرمانی در آسیا خواهد بود


عبدالله ویسی با حضور در برنامه نود در حالی که جام قهرمانی را نیز به همراه خود به استودیو برده بود درباره شرایط تیمی که به عنوان قهرمان لیگ معرفی کرده صحبت کرد.

 

سرمربی موفق استقلال خوزستان که موفق شد تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم برساند در ابتدای صحبت هایش با تشکر از عواملی که در این قهرمانی را سهیم بودند صحبت هایش را آغاز کرد.


ویسی که حضورش با پخش تصاویری از او در سال 78 و خط خوردنش از تیم ملی و گریه هایش همراه شد و این مساله در نهایت او را متاثر کرده بود گفت: من همانجا قسم خوردم هیچ وقت حق کسی را نخورم و فلسفه و یارگیری من به گونه ای بود که کسانی که مشکل دارند با جذب کنم. مطمئن باشید اشک بعدی ام را زمانی خواهید دید که تیم را قهرمان آسیا کنیم.


سرمربی استقلال خوزستان در ادامه صحبت هایش وعده عجیبی داد و گفت: من بعد از اینکه در پلی آف فصل گذشته حضور یافتم از مسوولان باشگاه خواستم تا 100 میلیون از قراردادم کسر کنند و بعد از اینکه به آسیا رفتیم آن را به من پرداخت کنند. حتی گفتم کت و شلوار حضور در آسیا را نیز تهیه کنند. شاید ان روز خیلی ها به من خندیدند اما من مطمئن بودم.

 

او درباره جمله معروفش درباره خسوس و اینکه دروازه بان خوب از پدر و مادر خوب بهتر است گفت: اگر قیمتش را بالا نمی برید باید بگویم وقتی به دنبال گلر بودم همه قیمت های نجومی می دادند اما او با قیمتی حدود 500 میلیون از برزیل خودم انتخاب کردم. در نهایت نیز درباره آن جمله ام باید بگویم مادرم به شدت از دستم ناراحت شد و قهر کرد اما من منظورم این بود که گلر خیلی مهم است.

 

عبدالله ویسی در مورد اینکه چطور تیمی که در آستانه سقوط در فصل آینده بودند در این فصل به قهرمانی رسید گفت: حدود 70 درصد از تیم با تغییر مواجه شد. چیدمانی خوبی نداشتیم. درست است که گل زیادی خوردیم اما گل زده مان هم زیاد بود. خط دفاعی مان را تقویت کردیم و دروازه بان گرفتیم. همه چیز دست به دست هم داد و روز به روز بهتر شدیم و به این مقام رسیدیم.


وی در ادامه به اعترافی جالب پرداخت و گفت: من بازی های فولاد نوین را به همراه اسکوچیچ نگاه می کردم. وقتی با او درباره بازیکنانی صحبت می کردم و او می گفت نمی خواهم خوشحال می شدم  و در حالی که اسم انها را برای تیمم یادداشت می کردم. وقتی در انتهای فصل برخی از آنها برای تست به کرج رفتند تا در فولاد تست دهند گفتم نروند چون آنها را نمی خواهد و ما از این حربه برای بستن تیمم استفاده کردم.

 

صحبت های ویسی با بازیکنان قبل بازی با ذوب

 

استقلال خوزستان؛ از بقا تا قهرمانی در لیگ برتر

 

گفتگو جالب و شنیدنی با ویسی در مورد قهرمانی در لیگ برتر

 

ویسی جادوی تیمش برای قهرمانی را افشا کرد


 سرمربی استقلال خوزستان که به عنوان مهمان ویژه در برنامه نود حضور یافته بود، با پخش تصاویری در جلسه فنی تیمش راز قهرمانی این تیم را افشا کرد.


در ادامه برنامه نود، بخش هایی از جلسه فنی عبدالله ویسی پیش از دیدار با ذوب اهن پخش شد. عبدالله ویسی با نوشتن اعدادی به صحبت درباره انتظارهای مختلف هر انسان را برای شاگردانش پرداخت. از 2 سالی که به زعم او در خدمت سربازی می گذرد تا 9 ماهی که مادر انتظار فرزند را می کشد و در نهایت 1 دقیقه ای که ممکن است آنها را از پرواز جا بگذارد. او در ادامه صحبت هایش گفت اما ما اکنون فقط 90 دقیقه فرصت داریم و قدر این دقایق را من و شما می دانیم که منتظر قهرمانی هستیم و...


ما آنالیزی از ذوب آهن نداریم! این جمله ای بود که واکنش تعجب انگیز بازیکنان این تیم همراه شد که با سورپرایز ویسی نیز همراه شد؛ پخش صحنه هایی از بازی لسترسیتی و در نهایت قهمرانی این تیم.


آیا این راز قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم بود که برگرفته از داستان لسترسیتی بود؟

 

آنالیز برنامه نود- استقلال خوزستان


گروه آنالیز برنامه نود با حضور عبدالله ویسی که از عدم انالیز تیمش در هفته های اخیر ناراضی بود به بررسی شرایط این تیم برای رسیدن به قهرمانی پرداخت.


در این آنالیز خط دفاعی عبور ناپذیر استقلال خوزستان در کنار دروازه بان فوق العاده اش به از عناصر اصلی رسیدن تیم ویسی به قهرمانی معرفی شد که در مقابل آنها سوشا مکانی و لوبانفی قرار داشتند که با گاف های خود خط حمله فوق العاده پرسپولیس را بی اثر کرده بودند.


آنها در پرسپولیس که برای قهرمانی می جنگیدند از نظر انضباطی نیز عملکرد بهتری داشتند و با تنها یک کارت قرمز دست ویسی را خالی نگذاشتند و ...


ادامه این انالیز را می توانید در ویدیوی ورزش سه مشاهده فرمایید.

 

آنالیز راه های قهرمانی استقلال خوزستان

 

ویسی سرمربی استقلال تهران نمی شود!

 

عبدالله ویسی در مورد آینده اش در فصل آینده و مذاکراتش با تیم سپاهان گفت: با سپاهان تمام نکردم اما اگر چیزهایی که باید در اهواز به وجود نیاید در این تیم نخواهم ماند. 

 

من هیچ وقت ناز نمی کنم و اول استقلال خوزستان، دوم استقلال خوزستان و سوم استقلال خوزستان.


وی ادامه داد: فردا نیز با سپاهان جلسه دارم و دو تیم دیگر نیز هستند که باید صحبت کنم. هیچ چیز معلوم نیست و باید با مدیران باشگاه خودم نیز صحبت کنم.


ویسی در ادامه صحبت هایش گفت: باید ساختار باشگاه درست شود تا در آسیا نیز موفق شویم.


سرمربی استقلال خوزستان درباره پیشنهاداتی که دارد و اینکه فردوسی پور از او پرسید آیا این تیم تهرانی مطرح است که به او پیشنهاد داده و شایعه حضورش در استقلال تهران گفت: نه این تیم زیاد بزرگ و مطرح نیست و اکنون برایم زود است که سرمربی تیم مطرح شوم!


ویسی: دو سال دیگر قهرمان آسیا می شوم


سرمربی استقلال خوزستان که موفق شد به همراه این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست یابد در مورد اینکه چه زمانی این تیم دوباره قهرمان خواهد شد گفت: دیگر کسی از ما انتظار قهرمانی ندارد. هیچ کس از ما انتظار ندارد و مطمئنا تلاش بعدی ام برای آسیا خواهد بود.


او در واکنش به سوال عادل فردوسی پور در مورد زمان قهرمانی اش در آسیا گفت: در هر تیمی باشم دو سال دیگر قهرمانی در آسیا را جشن خواهم گرفت و اشک بعدی ام آنجا خواهد بود.


با این شرایط به نظر می رسد تیم هایی که برنامه ریزی خود را روی قهرمانی در آسیا قرار داده اند از هم اکنون برای قهرمانی در فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا روی عبدالله ویسی حساب باز کنند!

 

بررسی عملکرد لژیونرها


بررسی عملکرد بازیکنان ایرانی خارج از فوتبال ایران که در لیگ قطر، روسیه، یونان و... حضور دارند، بخش دیگر برنامه نود بود.


احسان حاج صفی به همراه فرانکفورت سقوط کرد و سردار آزمون با گلزنی هایش روستوف را به لیگ قهرمانان نزدیک کرده، دانیل داوری همچنان نیمکت نشین است و بیت آشور با حضور در تورنتو در این هفته نیز 90 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت. علیرضا حقیقی در هفته آخر لیگ پرتغال برای ماریتیمو به میدان رفت و با شکست این تیم، فصل را با حضور در رتبه سیزدهم به پایان رساند.


میلاد محمدی نیز همچنان فرصت کمی در تیم ترک گروژنی به دست می آورد و البته تیمش در منطقه سقوط قرار دارد و ...

 

بررسی عملکرد لژیونرها

 

بررسی لیگ دسته اول


هفته پایانی لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که پیکان و ماشین سازی صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرده بود و دو تیم فجرسپاسی و نفت آبادان فینال این هفته را برای کسب سومین سهمیه برگزار کردند و در نهایت این شاگردان دست نشان بودند که به لیگ شانزدهم سلام دادند.


در پایین جدول نیز آلومینیوم هرمزگان، داماش گیلان، گیتی پسند، شهرداری اردبیل و پاس همدان به دسته دوم سقوط کردند. گزارش کامل هفته پایانی لیگ دسته اول را می توانید اینجا مشاهده فرمایید.

 

در پایان این برنامه و توسط مخاطبان مهدی طارمی موفق شد با کسب بیشترین آرا، عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

 


آقای گل فوتبال ایران در فصل پانزدهم با کسب حدود 48 درصد آرا برترین بازیکن فصل انتخاب شد و مهدی رحمتی با 17 درصد آرا نفر دوم این نظرسنجی انتخاب شد.

منبع: ورزش سه

دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95 | با حضور استقلالی ها و عبداله ويسي

wikipedia.nasrblog.com/دانلود-برنامه-نود-27-اردیبهشت-95-%7C-...Translate this page
12 hours ago - دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود با حضور استقلالی ها و عبداله ويسي27 اردیبهشت,دانلود نود درجه 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود ...

دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95 | میهمان استقلالی ها و عبداله ويسي ...

www.kolbenews.ir/.../دانلود-برنامه-نود-27-اردیبهشت-95-میهمان-اس...Translate this page
12 hours ago - دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود با حضور استقلالی ها و عبداله ويسي27 اردیبهشت, دانلود نود درجه 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه

صفحه اول روزنامه های ورزشی ۲۷ اردیبهشت ۹۵ - وبسایت رسمی برنامه نود

90tv.ir/newspaper/.../صفحه-اول-روزنامه-های-ورزشی-27-اردیبهشت-9...Translate this page
1 day ago - صفحه اول روزنامه های ورزشی 27 اردیبهشت 95. ... صفحه اول روزنامه های ورزشی ۲۷ اردیبهشت ۹۵. آرشیو روزنامه ها. صفحه اول روزنامه های ورزشی ۲۷ اردیبهشت ...

برنامه نود دوشنبه 20 ارديبهشت 95

shampoooo.rozblog.com/post/1794Translate this page
دانلود برنامه 90 نود 20 اردیبهشت 95 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - جدیده .... یوزر و پسورد نود 32 95 روزه آپدیت آفلاین نود 32 تاریخ دوشنبه 28 اردیبهشت 1395. 23 .

میهمان استقلالی ها و عبداله ويسي - دانلود با لینک مستقیم

one.iranoo.ir/دانلود-برنامه-نود-27-اردیبهشت-95-میهمان-اس/Translate this page
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵; 1 views; دیدگاه‌ها برای دانلود برنامه نود ۲۷ اردیبهشت ۹۵ | میهمان استقلالی ها و عبداله ويسي | دانلود ۹۰ درجه بسته هستند. دانلود برنامه نود 27 ...

دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95 | جام قهرمانی در برنامه 90 - دانلود آهنگ جدید

wikipedia.avablog.ir/.../دانلود+برنامه+نود+27+اردیبهشت+95+%7C...Translate this page
21 mins ago - دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود با حضور استقلالی ها و عبداله ويسي27 اردیبهشت,دانلود نود درجه 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود ...

دانلود برنامه نود دوشنبه 27 اردیبهشت 95 - کافه پارس

www.cafepars.com/tag/دانلود-برنامه-نود-دوشنبه-27-اردیبهشت-95Translate this page
دانلود برنامه 90 با حضور عبدالله ویسی 27 اردیبهشت 95. پست شماره 690 ... دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95 | میهمان استقلالی ها و عبداله ويسي | دانلود 90. دانلود برنامه ...

برنامه نود دوشنبه 27 ارديبهشت - جدیدترین اخبار روز در خبرنیوز|جدید ...

www.khabarnewss.ir/Forum/Post/391Translate this page
2 hours ago - صفحه اصلی / خبر جدید 95 | سال 95 |جدید 95 / برنامه نود دوشنبه 27 ارديبهشت · پاسخ جدید. تعداد بازدید 2. برنامه نود دوشنبه 27 ارديبهشت. نویسنده ...

برنامه 90 - نود درجه (95/2/27) | طرفداری

www.tarafdari.com/ویدیو/480796/برنامه-90-نود-درجه-95227Translate this page
برنامه 90 - نود درجه (95/2/27). Vote. 10 · تصویر سرویس ... سرویس ویدیو 21 دقیقه قبل 027 ... گیشه طرفداری؛ 27 اردیبهشت؛ رونمایی از لیست خرید و مازاد پرسپولیس.

برنامه 90 - از نود تا نود (95/2/27) - دیلی خبر ایران

dailykhabariran.ir/news/65284Translate this page
۱۳۹۵/۲/۲۸ - ۶:۴۹. برنامه 90 - از نود تا نود (95/2/27). 0 0 0 نظر. مشاهده ادامه خبر. جدیدترین اخبار : صفحه اول روزنامه های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی امروز سه شنبه 28 ...

دانلود برنامه نود دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | میهمان استقلالی ها و عبداله ...

ahw7.ir/news/14999Translate this page
11 hours ago - دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود با حضور استقلالی ها و عبداله ويسي27 اردیبهشت, دانلود نود درجه 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود ...

ویدیو ورزش 3 | نود درجه 95/02/27

video.varzesh3.com/video/115276/نود-درجه-95-02-27Translate this page
Mahdi; 27 ارديبهشت 1395. 26. 1. برنامه نود خیلی خوبه مخصوصاً این بخشش. پرسپولیس; 28 ارديبهشت 1395. 49. 9. وااای مردم از خنده ... دمت گرم عادل جان مثه همیشه عالی.

دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95 | میهمان استقلالی ها و عبداله ... - جوونی

javuni.ir/news/88283Translate this page
7 hours ago - عبداله ويسي27 اردیبهشت, دانلود نود درجه 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه… ... برنامه 90 دوشنبه 27 اردیبهشت 95 با اجرای عادل فردوسی پور روی آنتن می ...

برنامه ۹۰ – نود درجه (۹۵/۲/۲۷)

traxturlink.ir/برنامه-90-نود-درجه-95227/Translate this page
برنامه 90 - نود درجه (95/2/27). Vote ... آیتم 90 درجه برنامه نود. دانلود (28 مگ) · درمان معجزه آسای ... گیشه طرفداری؛ 27 اردیبهشت؛ رونمایی از لیست خرید و مازاد پرسپولیس.

صحبت های جالب ویسی در برنامه نود دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | سایر رسانه ...

news.jbums.ir/2016/.../صحبت-های-جالب-ویسی-در-برنامه-نود-دوشن...Translate this page
صحبت های جالب ویسی در برنامه نود دوشنبه 27 اردیبهشت 95. زمان انتشار 2016-05-17 | منبع تسنیم. به غیر از سپاهان از ۳ تیم دیگر پیشنهاد دارم / ویسی: تیم من قهرمان ...

زمان پخش و دانلود برنامه 90 نود 27 اردیبهشت 95 – 95/2/27 – دانلود برنامه ...

dlnavad.ir/.../27/زمان-پخش-و-دانلود-برنامه-90-نود-27-اردیبهشت-9/Translate this page
زمان پخش و دانلود برنامه ۹۰ نود ۲۷ اردیبهشت ۹۵۹۵/۲/۲۷. ارسال توسط: حسن تاریخ ارسال: اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۵ در: اخبار ورزشی. زمان پخش و دانلود برنامه ۹۰ نود ۲۷ ...

برنامه نود دوشنبه 13 اردیبهشت 95 :: خواب و بیدار

https://khabobidar.blog.ir/.../برنامه-نود-دوشنبه-13-اردیبهشت-95Translate this page
May 3, 2016 - دانلود برنامه نود دوشنبه 13 اردیبهشت 95 , برنامه 90 دوشنبه 13 اردیبهشت 95, نود تا نود 95/02/13, نود درجه 95/02/13,گزارش برنامه نود دوشنبه 13 ...

برنامه 90 - از نود تا نود (95/2/27) - ورزش مدیا

sp.shafaqna.com/FA/IR/787937Translate this page
7 hours ago - لب خوانی برنامه نود و پنالتی که به اشتباه گرفته شد!/ 3 جام قهرمانی متفاوت، در 3 نقطه ایران! + تصاویر. - باشگاه خبرنگاران ...

برنامه 90 - نود درجه (95/2/27) | خبروان

khabarone.ir/news/1762706Translate this page
6 hours ago - دانلود آیتم 90 درجه برنامه نود. ... برنامه 90 - نود درجه (95/2/27). دانلود. آیتم 90 درجه برنامه نود. لینک اصلی خبر: این خبر را در خبرگزاری طرفداری ...

یوز - آخرین مطالب برنامه خندوانه

www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1...برنامه%20خندوانه...Translate this page
دانلود برنامه خندوانه 26 اردیبهشت 95 استند اپ کمدی رانندگی کربلایی زاده .... دانلود برنامه نود دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | میهمان استقلالی ها و عبداله ویسی | دانلود 90 درجه.

دانلود برنامه 90 با حضور عبدالله ویسی 27 اردیبهشت 95 - پی سی موزیک

p30music.in/new/.../دانلود-برنامه-90-با-حضور-عبدالله-ویسی-27-ا...Translate this page
دانلود قسمت جدید برنامه ۹۰ با حضور عبدالله ویسی ۲۷ اردیبهشت ۹۵ با کیفیت عالی | ... دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95 | میهمان استقلالی ها و عبداله ويسي | دانلود 90.

برنامه 90 - نود درجه (95/2/27) - طرفداری | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/16626994 - Translate this page
برنامه 90 - نود درجه (95/2/27). خلاصه خبر. آیتم 90 درجه برنامه نود. دریافت خبر, : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۹. منبع خبر, : طرفداری. طبقه بندی خبر, : گوناگون ...

برنامه 90 - از نود تا نود (95/2/27) - لیست اخبار

newslist.ir › اخبارورزشیطرفداریTranslate this page
5 hours ago - برنامه 90 - از نود تا نود (95/2/27). Vote. 01 · تصویر محمد نقیبی ... برنامه 90 - نود درجه (95/2/27) ... برنامه 90- ترین های هفته آخر لیگ برتر (95/2/27).

جدول، نتایج و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران - توپ 90

www.top90.ir/iran/persian-gulf-league/?tpl=fixturesTranslate this page
آمار، جدول، نتایج و برنامه دیدارهای لیگ های سراسر دنیا در سایت توپ 90. ... گیشه مطبوعات ورزشی. روزنامه نود. نود - 27 اردیبهشت 1395 ...

دانلود برنامه 90 نود 27 اردیبهشت 95 - جدیده

jadideh.ir/دانلود-برنامه-90-نود-27-اردیبهشت-95/Translate this page
38 mins ago - برنامه 90 دوشنبه 27 اردیبهشت 95 با اجرای عادل فردوسی پور روی آنتن می رود و استقلالی ها نیز میهمان ويژه برنامه 90 هستند.

برنامه نود تعطیل می شود! | دوشنبه آینده(27 اردیبهشت) - قطره

www.ghatreh.com/news/nn31643701/برنامه-نود-تعطیل-شودTranslate this page
6 days ago - دوشنبه آینده(27 اردیبهشت) شاهد پخش آخرین برنامه 90 در بهار سال 95 خواهیم بود. - به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دا.

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود شب دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | خبرچه

khabarche.ir/خبر/4553502/گزارش-لحظه-به-لحظه-برنامه-نودTranslate this page
11 hours ago - برنامه نود در حالی امشب روی آنتن رفته است که عادل فردوسی پور تمام حواشی مربوط به هفته ... منبع ورزش 3 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 22:49.

دانلود پاسخنامه امتحان نهایی شیمی 27 اردیبهشت 95 | دانلود سریال 94

download2016photo.ir/.../دانلود-پاسخنامه-امتحان-نهایی-شیمی-27-ار...Translate this page
2 days ago - دانلود پاسخنامه و سوالات امتحان نهایی شیمی 27 اردیبهشت 95 رشته ریاضی تجربی. دانلود سوالات امتحان نهایی خرداد ..... دانلود برنامه نود “27 اردیبهشت“ ...

سایت برنامه نود,www.90tv.ir,سایت نود,برنامه 90,سایت90

khabarpu.com/pu/site-pu/tv/www.90tv.ir-سایت-برنامه-نود.htmTranslate this page
سایت برنامه نود,www.90tv.ir,سایت نود,برنامه 90,سایت برنامه 90,سایت عادل فردوسی پور,90tv.ir,برنامه نود ورزشی,برنامه نود,سایت 90,سایت 90tv.ir.

فوتبالی‌ترین | پاتوق مجازی فوتبال دوستان

footballitarin.com/Translate this page
... ۱۳۹۵ (16 May 2016). برنامه نود دوشنبه · برنامه نود. ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ (16 May 2016) .... جدول کامل رده‌بندی و برنامه بازی‌ها ← نمودار جام‌حذفی (۹۵-۹۴). بازی‌ها, امتیاز.

دانلود برنامه نود 90 در فصل 94-95 با کیفیت عالی - دوستی ها

www.doostiha.ir/1394/05/13/دانلود-رایگان-برنامه-نود-90.htmlTranslate this page
Aug 4, 2015 - نود نام یک برنامه زنده تلویزیونی است که هر هفته دوشنبه شب از شبکه 3 ..... آخرين بروزرسانی: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵; تاریخ تاسیس سایت: 1390/05/22 ...

سرگرمستان | گزارش کامل برنامه نود(95.02.27)

www.sargarmestan.com/.../report-of-the-programme-90-950227-1...Translate this page
1 hour ago - برنامه نود در حالی امشب روی آنتن رفته است که عادل فردوسی پور تمام حواشی مربوط به هفته پایانی لیگ پانزدهم را زیر ذره بین برد. به گزارش "ورزش ...

باشگاه استقلال

www.khabaronline.ir/tags/83/باشگاه-استقلالTranslate this page
دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 18:27:44 .... اشک های ویسی در برنامه نود / نشستن روی نیمکت استقلال تهران هنوز زود است · هشدار جدید درباره تغییرات آب و هوایی/سیل جان ...

برنامه 90 - از نود تا نود (95/2/27) - خبر یاب ، وب گردی - خانه

news.yfile.ir/برنامه-90-از-نود-تا-نود-95227/Translate this page
7 hours ago - برنامه ۹۰ – از نود تا نود (۹۵/۲/۲۷) ... برنامه 90 - نود درجه (95/2/27) · تصویر سرویس ویدیو سرویس ... برنامه 90- ترین های هفته آخر لیگ برتر (95/2/27).

گزارش کامل برنامه نود(95.02.27) - خبر عکس، شارژ ایرانسل

www.myroozino.ir › اخبار ورزشیTranslate this page
30 mins ago - گزارش کامل برنامه نود(95.02.27). اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, برنامه نود. برنامه نود در حالی امشب روی آنتن رفته است که عادل فردوسی پور تمام حواشی ...

پرتال تفریحی هیت لیپ - صفحه 2 از 1432 - اخبار جدید و تازه - دانلود ...

heatleap.ir/page/2/Translate this page
4 hours ago - دانلود برنامه نود دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | میهمان استقلالی ها و عبداله ويسي | دانلود 90 درجه دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود با حضور ...

نود درجه 95/02/27 | آفتاب

https://www.aftabir.com/news/article/view/2016/05/17/1254445Translate this page
9 hours ago - نود درجه 95/02/27. ۶ ساعت پیش; ۷بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. حواشی,برنامه نود,نود تا نود .... برنامه نود, طیبی, رحیم زهیوی, موسی کولیبالی, گفتگو ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس ورزش

vista.ir/live/service/8/1/ورزشTranslate this page
+ فیلم / جام نیوز · 02:32 -برنامه 90 - عملکرد لژیونر ها (95/2/27) / طرفداری · 02:29 ..... + تصاویر - برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی ...

فیلم/ نود درجه 95/02/27 - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/574700/فیلم-نود-درجه-950227Translate this page
اشک های عبدالله ویسی در برنامه نود · مشکل اساسی .... تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶. ارسال. چاپ. ورزشی » فیلم · فیلم/ نود درجه 95/02/27. نود درجه 95/02/27.

گزارش کامل برنامه نود(95.02.27) - شمسه

salam98.ir/گزارش-کامل-برنامه-نود95-02-27/Translate this page
34 mins ago - به گزارش “ورزش سه”، برنامه نود دیشب به حواشی هفته پایانی لیگ برتر و انتخاب برترین بازیکن این فصل پرداخته و در ادامه نیز از بازیکنان و ...

نود درجه 95/02/27 - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=Ee3HUb3qP4g
10 hours ago - Uploaded by Noor Sports
برنامه نود ۲۳ مرداد ۹۱ - نود درجه هفته چهارم لیگ برتر - Duration: 3:13. Varzesh3 125 views. 3:13. نود درجه 95/01/23 - Duration: 4:16. Noor Sports ...
 

گزارش کامل برنامه نود(95.02.27) - بهترین ها

mededu13.ir/گزارش-کامل-برنامه-نود95-02-27.htmlTranslate this page
1 hour ago - به گزارش “ورزش سه”، برنامه نود دیشب به حواشی هفته پایانی لیگ برتر و انتخاب برترین بازیکن این فصل پرداخته و در ادامه نیز از بازیکنان و ...

پاسخنامه جامعه شناسی (2) دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | نوروز 95

www.downloadmovie2016.ir/.../پاسخنامه-جامعه-شناسی-2-دوشنبه-2...Translate this page
2 days ago - دانلود پاسخنامه و سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی(2) 27 اردیبهشت 95 رشته انسانی. دانلود سوالات امتحان نهایی خرداد .... برنامه امتحان نهایی “خرداد 95” – خبر فوری,سرگرمی و تفریحی … ..... هر تست و . ….. دانلود برنامه نود “27 اردیبهشت“ ...

فیلم | 90 درجه 27 اردیبهشت 95 - پارس فوتبال

parsfootball.com/fa/14805/90-درجه-27-اردیبهشت-95/Translate this page
9 hours ago - خانه چند رسانه ای فیلم | ۹۰ درجه ۲۷ اردیبهشت ۹۵. فیلم | ۹۰ درجه ۲۷ ... تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۵۰ ... برچسب ها : 90 درجه, برنامه نود.

مهمانان برنامه نود 27 اردیبهشت 95 - اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و ...

transfersnews.mihanblog.com/post/2233Translate this page
دوشنبه 27 اردیبهشت 1395. مهمانان برنامه نود 27 اردیبهشت 95 ... برای برنامه فردا علاوه بر عبدالله ویسی، رحیم زهیوی، محمد طیبی و موسی كولیبالی حضور خواهند داشت.

دانلود روزانه | دانلود فیلم | دانلود سریال

dlroozane.com/Translate this page
دانلود برنامه خندوانه سری جدید با لینک مستقیم دانلود رایگان خندوانه فصل 3 سوم با کیفیت عالی دانلود تمام کلیپ های ... قسمت 43 تاریخ 27 اردیبهشت 95 قرار گرفت ...

گزارش کامل برنامه نود(95.02.27) - جوان 98

www.javan98.com/گزارش-کامل-برنامه-نود95-02-27/Translate this page
27 mins ago - برنامه نود در حالی امشب روی آنتن رفته است که عادل فردوسی پور تمام حواشی مربوط به هفته پایانی لیگ پانزدهم را زیر ذره بین برد. به گزارش “ورزش ...

فیلم:دابسمش های جالب از برنامه نود - توریسم آنلاین

www.tourismonline.co/16856/دابسمش-های-جالب-از-برنامه-نود.htmlTranslate this page
دابسمش های جالب از برنامه نود. ... تصاویر:صفحه اول روزنامه های کشور؛دوشنبه 27 اردیبهشت 95 ... فال آنلاین دیوان حافظ دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 95 ...

برنامه ۹۰ - از نود تا نود (۹۵/۲/۲۷)

www.titreno.com/fa/news/.../برنامه-۹۰-از-نود-تا-نود-۹۵-۲-۲۷-Translate this page
7 hours ago - برنامه 90 - از نود تا نود (95/2/27). Vote. 00 · تصویر محمد نقیبی ... برنامه 90- ترین های هفته آخر لیگ برتر (95/2/27) · تصویر مصطفی وسیع سری ...

برنامه سمت خدا - شبکه سه

samtekhoda.tv3.ir/Translate this page
با توجه به پخش همزمان برنامه سمت خدا از رادیو قرآن ، علاقمندان می توانند با نصب ... دوشنبه, حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد, فایل صوتی. 95-02-27, فایل متنی.

90 - Navad برنامه نود - PersianLeague.com

www.persianleague.com/navad.htmlTranslate this page
1, Navad (2016-05-09) برنامه نود 20 اردیبهشت 95. 2, Navad (2016-05-02) برنامه نود 13 اردیبهشت 95. 3, Navad ... 4, Navad (2016-04-18) برنامه نود 30 فروردین 95.

درگیری لفظی پیروانی و اسدی در برنامه نود - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › صفحه نخستورزشیTranslate this page
Apr 5, 2016 - پیروانی که میهمان حضوری برنامه نود بود، درباره صحبتهای سجادی و اسدی مبنی بر اینکه زمین کمپ مشکل ... جلد ابرار ورزشی/دوشنبه 27 اردیبهشت 95.

دانلود برنامه نود دوشنبه 6 اردیبهشت 95

www.downlooad.ir/tag/دانلود-برنامه-نود-دوشنبه-6-اردیبهشت-95Translate this page
Apr 25, 2016 - دانلود برنامه 90 دیشب دوشنبه 6 اردیبهشت 95 , دانلود برنامه نود 6 اردیبهشت 95 ,برنامه نود ... دانلود آنچه خواهید دید شهرزاد قسمت 27 ( لینک مستقیم).

دانلود برنامه نود 90 عادل فردوسی پور با حضور جناب خان با کیفیت 720

pixlove.ir/دانلود-برنامه-نود-با-حضور-جناب-خان-جمعه-28-اسفند-94....Translate this page
Mar 18, 2016 - جناب خان مهمان ویژه برنامه 90 دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند ... دانلود پاسخنامه امتحان نهایی جامعه شناسی (2) دوشنبه 27 اردیبهشت 95 ...

سوال وجواب پاسخنامه امتحان نهایی جامعه شناسی(2) 27 اردیبهشت 95 | عکس ...

photo.newmodels95.ir/.../سوال-وجواب-پاسخنامه-امتحان-نهایی-جامع/Translate this page
2 days ago - ... متوسطه (خرداد 95-96) … و پاسخنامه تشریحی جامعه شناسی 2(علوم انسانی) 27 اردیبهشت 95-96 .... 91نیمسال دوم. ….. دانلود برنامه نود “27 اردیبهشت“ ...

جستجو برنامه ها

www.iribtv.ir/Conductor/Archive?page=3&catid=-1&type...Translate this page
بازارهای ایران, 1395/2/27 21:30, 1395/2/27 22:15, شبکه جام جم, فیلم. اخبار ایران جهان, 1395/2/27 21:25, 1395/2/27 22:05, شبکه پنج. سینمایی بلوگاه, 1395/2/27 ...

فرد مطلب دانلود برنامه نود 13 اردیبهشت 95 - فرد مطلب

topo3t.ir/دانلود-برنامه-نود-13-اردیبهشت-95/Translate this page
دیشب نود، خلاصه برنامه دیشب ۹۰ نود ۱۳ اردیبهشت، دانلود برنامه ۹۰ نود ۱۳ اردیبهشت ۹۵، دانلود برنامه نود دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵، دانلود نود درجه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، نود ...

برنده شدن یک مریوانی در قرعه کشی مسابقه پیامکی برنامه نود - زریوار خبر

zariwarkhabar.com/.../برنده-شدن-یک-مریوانی-در-قرعه-کشی-مساب...Translate this page
Oct 6, 2015 - به گزارش زریوار خبر، برنامه روز دوشنبه 13 مهرماه نود شبکه سه سیما با معرفی 9 نفر از برگزیده گان در قرعه کشی مسابقه پیامکی این برنامه آغاز شد.

برنامه 90 - نود درجه (95/2/27) - هلپر

helpor.ir/news/120250/برنامه-90-نود-درجه-95-2-27Translate this page
2 days ago - برنامه 90 - نود درجه (95/2/27) ... دانلود 500px – Discover great photos v4.5.0.6 - برنامه... دانلود فیدلی Feedly 32.1.0 - برنامه فید خوان اندروید.

دانلود رایگان کامل برنامه نود 90 ویژه نوروز 1395 با جناب خان فردوسیپور

www.cooldownload.ir/دانلود-برنامه-نود-90-ویژه-نوروز-1395.htmlTranslate this page
Mar 19, 2016 - دانلود رایگان و کامل نود ویژه برنامه نوروزی 1395 با حضور جناب خان عادل فردوسی پور و جناب خان در آخرین قسمت از برنامه ... دوشنبه 27 اردیبهشت 1395.

گزارش برنامه 90 دیشب دوشنبه 20 اردیبهشت 95 - نود تی وی ایران - Iran.Sc

90tv.iran.sc/.../+گزارش+برنامه+90+دیشب+دوشنبه+20+اردیبهشت+...Translate this page
May 9, 2016 - خلاصه دیشب برنامه 90 نود ۲۰ اردیبهشت ماه, , نتیجه آخرین نتائج نظرسنجی .... برنامه نود دوشنبه 20 ارديبهشت 95 ,,, 95, گزارش برنامه 90 دیشب دوشنبه ..... فال و طالع روزانه دوشنبه 27 اردیبهشت 95 , فال و طالع 95/2/27 , فال و طالع فردا ...

پخش زنده فوتبــــال (برنــامه نـــــــ90ــــــود) - دوشنبه 27 ...

javansara.com/showthread.php?t=797426Translate this page
2 days ago - برنامه پخش زنده دیدارهای فوتبال معتبر بین المللی در روز دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشــــــــت ماه 1395 (برابر با شانزدهم مـــــــــی ... برنامه نـــود

جردن نیوز » برنامه ۹۰ – از نود تا نود (۹۵/۲/۲۷)

jordannews.ir/برنامه-۹۰-از-نود-تا-نود-۹۵۲۲۷/Translate this page
7 hours ago - Jump to navigation شاید بعدا تب ها محمد نقیبی ۰۵/۱۷/۲۰۱۶ – ۰۲:۱۷۰۷ مطالب مرتبط برنامه ۹۰ – نود درجه (۹۵/۲/۲۷) سرویس ویدیو / ۰۵/۱۶/۲۰۱۶ – ۲۳:۳۴ / ۰ ...

لستر و گوآردیولا با جام قهرمانی در استودیوی نود!/ گزارش لحظه به لحظه ...

irscc.ir/85245/لستر-و-گوآردیولا-با-جام-قهرمانی-در-استو/Translate this page
گزارش لحظه به لحظه برنامه نود. در آخرین اخبار ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ۰. برنامه نود در حالی امشب روی آنتن رفته است که عادل فردوسی پور تمام حواشی مربوط به هفته پایانی لیگ ...

همه آنچه در برنامه نود گذشت / ازدرگیری رحمتی-قلعه نویی تا حاشیه های ...

www.asriran.com › صفحه نخستورزشیTranslate this page
7 days ago - عصرایران - برنامه نود دوشنبه شب بسیار پر اتفاق بود. انتخابات ... خلاصه ای از آنچه در برنامه ۲۰ اردیبهشت نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود: حواشی انتخابات رئیس ..... تور استانبول 26و27 اردیبهشت 95 · تور آنتالیا ...

دانلود برنامه نود 90 عادل فردوسی پور با حضور جناب خان

www.myeasymusic.ir/download-new-video-jenab-khan-barnameh-...Translate this page
Mar 19, 2016 - دانلود برنامه نود 90 عادل فردوسی پور با حضور جناب خان جناب خان در برنامه 90 به کارشناسی داوری پرداخت (94/12/28) Download New Video Jenab ...

سرویس تلویزیون - پايگاه جامع اطلاع رساني صداوسيما

pririb.ir/Persian/modulespage.aspx?modulename=news2...aid...Translate this page
۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ۱۴:۳۷. ادامه ... آخرین قسمت از سری اول برنامه «فیلم کوتاه» این هفته با اجرای حسین نمازی به گفتگو با آرش رصافی اختصاص دارد. ... مستند از "ساقه تا صدر" با موضوع زندگی استاد گرمارودی دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در شبکه یک پخش می‌شود.

دانلود برنامه 90 نود | 90tv3.ir

دانلود کامل برنامه نود 90. ... دانلود کامل برنامه ۹۰ نود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ – ۹۵/۲/۲۰; محمد فنایی کارشناس داوری برنامه ۹۰ نود ۲۰ اردیبهشت ۹۵; نظرسنجی برنامه ۹۰ نود ۲۰ ...

جلد گل/دوشنبه 27 اردیبهشت 95

www.farsipu.com/.../جلد-گل-دوشنبه-27-اردیبهشت-95-93796.htmlTranslate this page
1 day ago - جلد گل دوشنبه 27 اردیبهشت 95. ... جلد پیروزی/دوشنبه 27 اردیبهشت 95 · جلد ابرار ورزشی/دوشنبه 27 اردیبهشت 95 · مهمانان برنامه نود ويژه قهرماني اس.

خبرنگار فارسی - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

www.inroozha.com/Translate this page
زمان انتشار: دوشنبه 27 ارديبهشت 95 01:33 .... اعترافات مدل زنی که در برنامه ماه عسل خبرساز شد! + عکس ... نود زمين فوتبال در يكی از منطقه‌های شهر لندن دسته : گوناگون

برنامه 90 - نود درجه (95/2/27) - آخرین اخبار ایران و جهان

www.zamoune.com/news/1593088Translate this page
برنامه 90 - نود درجه (95/2/27). Vote. 00 · تصویر سرویس ... Done. دانلود. آیتم 90 درجه برنامه نود. دانلود (28 مگ) ... ذوب آهن. طبقه‌بندی فیلم: برنامه های تلویزیونی داخلی.

احتمال قرعه کشی در برنامه نود! - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=309262Translate this page
Jan 17, 2016 - چاپ. تاريخ : يکشنبه 27/10/1394 - 11:50 تعداد بازديد : 2923 ... برنامه نود. مشکل از آنجا شروع شد که هر دو باشگاه انگشت روی ورزشگاه شهید کاظمی ...

فیلم | مروری بر عناوین روزنامه های ورزشی صبح روز دوشنبه 27 اردیبهشت 95

sport-news.nahane.ir/.../فیلم-مروری-بر-عناوین-روزنامه-های-ورزشی...Translate this page
5 hours ago - مروری بر عناوین روزنامه های ورزشی صبح روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۵ نوشته .... ۲۷ اردیبهشت ۹۵ اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵; اشک های عبدالله ویسی در برنامه نود ...

فیلم |از نود تا نود 20 اردیبهشت 95 | irctr

irctr.ir/news/فیلم-از-نود-تا-نود-20-اردیبهشت-95-957Translate this page
7 days ago - فیلم |از نود تا نود 20 اردیبهشت 95 | ایران سنتر-21 اردیبهشت 1395-01:59 ... وبسایت رسمی برنامه نود - در برنامه امشب نود دوشنبه 6 اردیبهشت ماه نود ...

دانلود خلاصه برنامه نود | آنالیز، داوری و حاشیه های دربی پرسپولیس و ...

nagahan.com/varzeshi/post-350Translate this page
Apr 19, 2016 - کلیپ خلاصه شده برنامه نود بعد از دربی 82 استقلال و پرسپولیس ... 1395/02/27 ... دانلود کلیپ ماشین خریدن جناب خان در خندوانه 21 اردیبهشت.

فهرست اخبار | کانون هواداران باشگاه ورزشی استقلال

www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/newslist-فهرست-اخبارTranslate this page
عناوین روزنامه های ورزشی 95/02/27 ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ... مازیار ناظمی درصفحه اینستاگرام خود یه احتمال تعطیلی برنامه نود در دوره مدیریت محمد سرافراز، رئیس مستعفی صدا و ...

عناوین روزنامه های ورزشی 27 اردیبهشت 95 + عکس - جزقل

jezghel.com/news/.../title-of-sport-newspaper-in-27-ordibehesht-95Translate this page
1 day ago - عناوین روزنامه های ورزشی ۲۷ اردیبهشت ۹۵ + عکس. 22 views; اردیبهشت ۲۶ام, ... 27 اردیبهشت 95 + عکس. عنوان های روزنامه نود دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۵.

جی نیوز - جلداستقلال دوشنبه 27 اردیبهشت 95

jnews.jamaran.ir/news/id/697914Translate this page
جی نیوز - جلداستقلال دوشنبه 27 اردیبهشت 95. ... قهرمانان لیگ برتر امشب در استودیوی برنامه نود · هفته پایانی لالیگا بقا ... تاریخ نشر : ۰۰:۴۴:۴۳, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ...

جی نیوز - جلد ایران ورزشی دوشنبه 27 اردیبهشت 95

jnews.jamaran.ir/news/id/697904Translate this page
جی نیوز - جلد ایران ورزشی دوشنبه 27 اردیبهشت 95. ... قهرمانان لیگ برتر امشب در استودیوی برنامه نود · هفته پایانی لالیگا ... تاریخ نشر : ۰۰:۲۷:۱۲, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ...

کاپ | پیشخوان | ایران | 1

cup.ir/sport/sportdashboard/493/pageTranslate this page
27 اردیبهشت 95. 27 اردیبهشت 95. 26 اردیبهشت 95. 25 اردیبهشت 95. 23 اردیبهشت 95. 22 اردیبهشت 95 ... برنامه نود؛ کنفرانس خبری پرسپولیس - راه آهن / ویدیو ...

مهمانان برنامه نود ویژه قهرمانی اس.خوزستان - جستجوگر اخبار تی نیوز

tnews.ir/news/c18b62920985.htmlTranslate this page
زمان دریافت خبر : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 2:30. مهمانان برنامه نود ویژه قهرمانی اس. ... مشاهده متن کامل خبر مهمانان برنامه نود ویژه قهرمانی اس.خوزستان در سایت ...

برنامه ۹۰ - نود درجه (۹۵/۲/۲۷) - ورزشی - چیتوا

sport.chitva.com/news/details/4873827/برنامه-نود-درجه-Translate this page
آیتم ۹۰ درجه برنامه نود. دانلود (۲۸ مگ) ... برنامه ۹۰ - نود درجه (۹۵/۲/۲۷). آیتم ۹۰ درجه برنامه نود. دانلود (۲۸ مگ). مشاهده متن اصلی خبر در سایت خبری طرفداری · درباره ما; |; تماس ...

عکس/ مهمانان پرسپولیسی ویژه برنامه نود برای نوروز 95 - پایگاه خبری ...

www.titrebartar.ir/view-13037.htmlTranslate this page
Mar 15, 2016 - پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر (titrebartar.ir) : به گزارش تیتربرتر؛ عادل فردوسی‌پور جمعه شب برنامه ویژه سال نو را روی آنتن می‌برد که جواد ...

بازیکنان لستر ایران در برنامه نود - فوتبال آنلاین

footballonline.ir/News.aspx?ID=115084Translate this page
کد خبر: 115084 زمان انتشار: 27 اردیبهشت 1395 17:14:00. بازیکنان لستر ایران در برنامه نود. بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوزستان ، امشب به ...

برنامه نود 13 اردیبهشت 95؛ | اراک امروز

arakemrooz.ir/tag/برنامه-نود-13-اردیبهشت-95؛/Translate this page
برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۶ دقیقه به روی آنتن رفت و ساعت ۰۲:۵۳ دقیقه بامداد به پایان ... نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 27 اردیبهشت؛ · تصاویر صفحه نخست ...

جلد گل دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | News File

newsfile.ir/news/جلد+گل+دوشنبه+27+اردیبهشت+95Translate this page
1 day ago - دوشنبه آینده(27 اردیبهشت) شاهد پخش آخرین برنامه نود در بهار سال 95 خواهیم بود.علت تعطیلی و زمان شروع دوباره را در ادامه ببینید. ... نمناک - 4 روز ...

دانلود برنامه دیشب خندوانه 22 اردیبهشت 95 با حضور با حضور فاضل ن ...

90tvnamnak.parsiblog.com/Posts/142/Translate this page
5 days ago - دانلود قسمت چهلم 40 برنامه خندوانه 22 اردیبهشت 95 با کیفیت 720 / با حضور نظری شاعر و جناب خان. لینک مستقیم ... 3 ساعت پیش - دانلود برنامه نود با حضور جناب خان جمعه 28 اسفند 94,. ... فال و طالع روزانه دوشنبه 27 اردیبهشت 1395

ياس دانلود | دانلود بازی و نرم افزار

www.yasdl.com/Translate this page
... مبدل صوتی و تصویری; بازدید : 9,543 بار; انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ... پس ما هم این برنامه ی حرفه ای را به شما یاس دانلود های عزیز پیشنهاد میکنیم .

پرتال شبكه راديويي اقتصاد: اطلاعات برنامه نود و هشتي ها

www.radio.ir/persian/modulespage.aspx?...VAprogram&id...Translate this page
نام برنامه : نود و هشتي ها, موضوع : گوناگون. گروه برنامه ساز : اقتصاد و جامعه, مدت : دقیقه ... تا کنون تاریخ جدیدی برای پخش این برنامه ثبت نشده است ...

نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 25 اردیبهشت 1395 ، تیتر روزنامه ...

www.akairan.com/havades-akhbar/sport/varzesh3.html
نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 25 اردیبهشت 1395 ، تیتر روزنامه های ورزشی ..... سلام برنامه نود رو دیدید با کارشناسی که آورده بود کسی که هر وقت داور بازی تیم ...

مشرق - فیلم/ نود درجه 95/02/27 - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/news/12830733/فیلم-نود-درجه-95-02-27Translate this page
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶ شناسهٔ خبر: 12830733 - سرویس ورزشی · نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر. فیلم/ نود درجه 95/02/27. نود درجه 95/02/27.

حمله سوشا مکانی به برنامه نود - اخبار ايران و جهان |خبرگزاري فارس| Fars ...

www.farsnews.com/MediaDisplay.aspx?nn...Translate this page
Fars News Agency
Aug 25, 2015 - دوشنبه 27 اردیبهشت 1395. GMT - 11:17 / تهران - 15:47 ... twitter Google+. فیلم/ حمله سوشا مکانی به برنامه نود/ کسی نیست برنامه شما را جمع کند!

راسخون - یار همیشه همراه : برنامه نود

rasekhoon.net › ... › فیلم و مستندتلویزیونبرنامه نودTranslate this page
دوشنبه، 27 ارديبهشت 1395 (سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل). پیامبر اکرم صلّی الله علیه و ... مسیر جاری : صفحه اصلی/چندرسانه ای/فیلم و مستند/تلویزیون/برنامه نود. نام کاربری : ... به خانه برمی گردیم - آموزش ویترای پارچه توسط خانم عبداللهی 95/2/25.

شایعه تعطیلی برنامه نود به روایت مازیار ناظمی - رشت رویایی

rashteroyaiee.ir/شایعه-تعطیلی-برنامه-نود-به-روایت-مازیا/Translate this page
مازیار ناظمی در صفحه اینستاگرام خود یه احتمال تعطیلی برنامه نود در دوره مدیریت محمد سرافراز، رئیس ... لینک ثابت: RashteRoyaiee.ir/?p=12588 - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵.

فیلم/ نود درجه 95/02/27 - مشرق

www.mashreghnews.com/fa/news/574700/فیلم-نود-درجه-950227Translate this page
7 hours ago - اشک های عبدالله ویسی در برنامه نود ... تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶. ارسال. چاپ. ورزشی » فیلم · فیلم/ نود درجه 95/02/27. نود درجه 95/02/27.

ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - فرهنگیان نیوز

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%2...Translate this page
اتاق خبر - به گزارش روز دوشنبه تارنمای یورونیوز، مارتین شولتس در گفت و گو با ..... به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برنامه نود امشب به حواشی هفته پایانی .... به گزارش سیتنا، همزمان با 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، سومین ...

دانلود خندوانه 27 اردیبهشت 95 دوشنبه فصل سوم | اس استاروی

sstarvmovie.ir/.../دانلود-خندوانه-27-اردیبهشت-95-دوشنبه-فصل-س/Translate this page
دانلود قسمت جدید خندوانه دوشنبه اردیبهشت 95 با کیفیت عالی دانلود خندوانه 27 اردیبهشت 95 دوشنبه فصل سوم ... دانلود تمامی قسمتهای برنامه خندوانه ( کلیک کنید) ...

برنامه ۹۰ - از نود تا نود (۹۵/۲/۲۷) - مجله خبری | مجله خبری

www.newsmagazine.ir/1395/02/28/برنامه-90-از-نود-تا-نود-95227/Translate this page
سه شنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۲; کد خبر : ۲۷۴۱۸; مشاهده :1 بازدید. برنامه ۹۰ – از نود تا نود (۹۵/۲/۲۷). مجله خبری | منبع خبر. برنامه 90 - از نود تا نود (95/2/27).

دانلود رایگان نرم افزار

دانلود رایگان نرم افزار،کرک و سریال نرم افزار،ویندوز 8.1،ویندوز 10،برنامه ... نرم افزار | نويسنده : TRACKER | تاریخ انتشار : 1395/02/27 | تعداد بازديد : 82076.

پوشش زنده؛ مشروح برنامه 27 اردیبهشت نود/ بهترین بازیکن فصل را ...

iusfestivals.ir/پوشش-زنده؛-مشروح-برنامه-27-اردیبهشت-نود/Translate this page
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ... وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه نود 27 اردیبهشت با محوریت بررسی هفته پایانی لیگ برتر و قهرمانی استقلال خوزستان ساعت 22:28 ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 4,301
  • بازدید کلی : 60,484